Wij helpen je graag! Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen. Zoeken doe je met de toetsencombinatie “ctrl+f”. Je kunt vervolgens de zoekopdracht invoeren.
Veelgestelde vragen Dumby
Heb je een vraag?
Waar blijft mijn bestelling?
Op werkdagen voor 17 u besteld én de producten zijn in voorraad? Dan is jouw bestelling de volgende dag in huis. Nadat je bestelling is verzonden, krijg je van ons een e-mail (meestal in de avond of de volgende ochtend). In deze verzendbevestiging staat een Track&Trace-code van MyParcel. Je kunt je pakket dan volgen. Tevens wordt de aflevertijd en datum van je pakket bevestigd in deze e-mail.
Is een van de producten uit je bestelling niet op voorraad? Dan is de verwachte levertijd 2-4 werkdagen. Wij bevestigen dit in de bevestiging van de bestelling. In een enkel geval duurt het nog iets langer dan dit, maar in 99% van de gevallen heb je de complete bestelling altijd binnen 1 week in huis. Zodra wij je order versturen, krijg je weer een track en trace-code waarmee je de zending kunt volgen.
Wat is de kortingscode?
Bij het inschrijven voor de nieuwsbrief krijg je een kortingscode waarmee je 5 euro korting krijgt op jouw eerste bestelling bij een besteding vanaf 40 euro. Deze code komt niet altijd goed aan, maar het is welkom01. Deze kan je invoeren in de winkelmand waarna de korting vanzelf verrekend wordt.
Leveren jullie ook in België?
Jazeker! Wij leveren standaard in België en Nederland, dat is ons leveringsgebied. In overleg zijn buitenlandse zendingen anders dan België altijd bespreekbaar en in de meeste gevallen geen enkel probleem. De verzendkosten verschillen per land. Neem contact op voor de mogelijkheden via [email protected] of +3113-2070001
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ons retourbeleid vind je op een aparte pagina: meer lezen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan zeker! Je kan een bestelling plaatsen via de webshop en in de winkelmand voor de optie “afhalen” kiezen. Je word vervolgens door ons per e-mail geïnformeerd over wanneer je de bestelling af kunt komen halen. Het adres? Wij zitten aan de Ringbaan-Zuid 376 in Tilburg.
Wat is jullie privacy beleid?
Ons privacybeleid vind je op een aparte pagina: meer lezen.
Kan ik een factuur van mijn bestelling krijgen?
Een factuur van je bestelling krijg je automatisch bij de bevestiging van de bestelling. Is deze je ontgaan? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij sturen de factuur nogmaals toe.
Kan ik op factuur bestellen?
Heb je een bedrijf? Dan mag je bij ons op factuur bestellen en krijg je standaard 10% korting. Hoe kun je hiervoor in aanmerking komen? De eerste bestelling plaats je gewoon via onze webshop en betaal je vooraf. Vervolgens stuur je ons een e-mail met het verzoek voor het aanmaken van een zakelijk account. Wij zullen dit voor je aanmaken en vanaf dat moment kun je gebruik maken van de speciale rechten van de zakelijke klant: standaard 10% korting op de prijs én de mogelijkheid om op factuur te bestellen.